Цей модуль допоміг мені з'ясувати зміст поняття "оцінювання, зосереджене на потребах учнів», Зокрема, стало очевидним, що оцінювання, яке відбувається постійно протягом проекту має будуватися, виходячи з навчальних потреб учнів. Форми оцінювання містять критерії, тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Алгоритм оцінювання включає такі етапи: виконання завдання власноруч, тобто, створення продукту, який мають виконати учні; аналіз визначених критеріїв на предмет відповідності сформульованим навчальним цілям; обмеження кількість критеріїв до необхідних; залучення колег та учнів до створення інструментів оцінювання; написання дескрипторів та критеріїв зрозумілою для учнів мовою; уникнення неконкретних слів; продумування порядоку представлення критеріїв; ранжування критеріїв.
Комментариев нет:
Отправить комментарий